Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Να πάψουν οι στημένες διώξεις σε βάρος του Παναγιώτη Βήχου







Στις 23 Νοεμβρίου η τελική μάχη στο κακουργιοδικείο. 14 χρόνια σύντροφοι!


Τα έχουμε πει, τα γνωρίζετε όλοι. 14 χρόνια στο εδώλιο επειδή τόλμησα να καταγγείλω, to 1998, με αδιάσειστα στοιχεία έναν σωματέμπορο που ήταν διοικητής σε νησί του Αιγαίου! Ο διοικητής αθωώθηκε, ένας Δεσπότης, που τον είχε καταγγείλει και αυτός, μετατέθηκε σε άλλη περιοχή (!!!) και εγώ κατηγορούμαι και αθωώνομαι από το 1998 (!!!) και ξανά παραπέμπομαι με τις ίδιες κατηγορίες και αφού το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο καταδίκασε την Ελλάδα για την απίστευτη ταλαιπωρία μου και αντί να με αφήσουν ήσυχο ξαναπαραπέμπομαι να δικαστώ αυτή τη φορά σαν κακούργος, στο Κακουργιοδικείο! Πολύ τράβηξε αυτή η μεθοδευμένη προσπάθεια σπίλωσής μου και φυλάκισής μου από τους άνανδρους σκευωρούς της ΓΑΔΑ και από κάποιους εισαγγελείς που συνεχίζουν τις διώξεις ενώ γνωρίζουν ότι δεν έχω καμία σχέση για ότι με κατηγορούν. Καιρός να μπουν τα πράγματα στη θέση τους και θα μπουν! Θέλω μόνο την συμπαράστασή σας και την παρουσία σας στο κακουργιοδικείο. Μάρτυρες υπεράσπισής μου βουλευτές, Πανεπιστημιακοί, Εκπαιδευτικοί, Δημοσιογράφοι, Συνδικαλιστές, γυναικείες οργανώσεις κλπ. Κανένα κάθαρμα του κράτους δεν μπορεί να περιμένει ότι θα επιτύχει το σκοπό του.
 
Βήχος Παναγιώτης 
 
Η Καταγγελία – Ολόκληρο το χρονικό της απίστευτης αστυνομικής σκευωρίας σε βάρος του Παναγιώτη Βήχου
 
Κι ΕΔΩ 
Η Καταγγελία  

Υπογραφές συμπαράστασης στο vihospanos@yahoo.gr  

Δείτε επίσης: http://kokkinostupos.blogspot.com/2011/10/blog-post_9073.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου