Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Εναλλακτικά


Ονομάζομαι Οικονόμου Μαρία. Είμαι από την οργάνωση Φυλής. Θέλω να πω μόνο δύο λόγια. 

Ήμουν οργανωμένη στη Ν.Δ. για 18 ολόκληρα χρόνια. Όχι κατ’ ανάγκην δεξιά, αλλά με αριστερές αρχές. Και αριστερή συμπεριφορά στην καθημερινότητά μου, στη δουλειά μου, στις συναναστροφές μου. Ήμουν μία από τους εγκλωβισμένους στα δύο πρώην μεγάλα κόμματα και νιώθω ευτυχής που μου δώσατε χώρο και λόγο στον ΣΥΡΙΖΑ.


Βρίσκομαι σήμερα εδώ γιατί άκουσα τον δυνατό, τον καθαρό, τον έντιμο λόγο του συντρόφου Αλέξη Τσίπρα και του είμαι ευγνώμων γιατί έδωσε διέξοδο στην καταπιεσμένη αριστερή μου ιδεολογία. Και τελειώνω λέγοντας ότι στον ΣΥΡΙΖΑ βρήκα επιτέλους, μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, την πολιτικά βιολογική μου οικογένεια.


Ήρθα για να μείνω και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι μαζί σας με όλες μου τις δυνάμεις.


Σας ευχαριστώ πολύ.



Εναλλακτικά:

 «Ονομάζομαι Μαίρη. Είμαι από το Άνω Καλαμάκι. Θέλω να πω δύο μόνο λόγια. Ήμουν παντρεμένη με τον Ιορδάνη για 18 ολόκληρα χρόνια. Όχι κατ’ ανάγκη ερωτευμένη μαζί του, αλλά τον αγαπούσα. Του έδειχνα την αγάπη μου καθημερινά. Ήμουν όμως εγκλωβισμένη στον γάμο μας. Γράφω σήμερα για να μοιραστώ μαζί σας την περιπέτειά μου με τον κουμπάρο μας τον Θανάση.


Μια μέρα ο Ιορδάνης έκανε υπερωρίες στη δουλειά. Ο Θανάσης ήρθε απρόσκλητος στο σπίτι για να δούνε ποδόσφαιρο. Του άνοιξα την πόρτα φορώντας μόνο το κομπινεζόν μου. Τον έβλεπα να με γδύνει με το βλέμμα του και ερεθιζόμουν. Η σκέψη ότι θα πάω μαζί του δεν μπορούσε να φύγει από το μυαλό μου. Του είπα να καθίσει στον καναπέ και του πρόσφερα καφέ. Όπως έπινε τον καφέ πρόσεξα ότι δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από τα καλλίγραμμα μπούτια μου. Ένιωθα τόσο πρόστυχη! Έσκυψα μπροστά του για να δει το πλούσιο στήθος μου και παρατήρησα κάτι να σαλεύει στο παντελόνι του.


Αμέσως με άρπαξε, με φίλησε ρουφηχτά στο λαιμό και μου έβγαλε με μια κίνηση το κομπινεζόν. Μου ψιθύρισε στο αυτί ότι από τότε που με είδε με θέλει και με πήρε πάνω στον καναπέ που συνήθιζε να βλέπει ποδόσφαιρο με τον άντρα μου. Η ηδονή ήταν απερίγραπτη. Ο Θανάσης ήταν πραγματικός άντρας. Μου έκανε τέτοιο σεξ που δεν είχα ξανακάνει ποτέ. Μόλις τελειώσαμε άκουσα το κλειδί στην πόρτα. Ο Ιορδάνης μπήκε στο σπίτι και είδε έκπληκτος τον καλό του φίλο να κάθεται στον καναπέ. Ευτυχώς δεν υποψιάστηκε τίποτα.


Έπειτα από 18 χρόνια γάμου ένιωσα ξανά γυναίκα. Έπειτα από 18 χρόνια απελευθερώθηκε η καταπιεσμένη μου θηλυκότητα. Και όλα αυτά χάρη στον Θανάση. Από εκείνο το απόγευμα ο Θανάσης κι εγώ βρισκόμαστε συχνά και κάνουμε έρωτα με όλες μας τις δυνάμεις. Φαίνεται πως ο Θανάσης ήρθε απρόσκλητος εκείνη τη μέρα για να μείνει για πάντα.
 

Αγαπητό περιοδικό σε ευχαριστώ πολύ. Κι εσένα και τον Θανάση».

Πηγή: 2310net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου